En
منو دسترسی

برگزاری رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با محوریت شرکت نکاچوب

1399/05/15 در ساعت 12:00:00

برگزاری رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با محوریت شرکت نکاچوب

برگزاری رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با محوریت شرکت نکاچوب

رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با حضور شهرام نوری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و جعفر اصغری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میاندورود با محوریت شرکت نکاچوب برگزار شد.

مجموعه بسیج کارگری استان مازندران همزمان با سراسر کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه‌های خود  و شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا از عید قربان تا عید غدیر طرح شیفت ایثار را به عنوان یکی از برنامه‌های نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ نکاچوب برگزار کرد.

مهندس سعید نوری مدیرعامل شرکت نکاچوب در مراسم برگزاری رزمایش کشوری شیفت ایثار بیان کرد: طبق فرمایشات مقام رهبری در خصوص مشارکت در کمک مومنانه به قشر آسیب‌پذیر جامعه،  شرکت نکاچوب توانسته در طی چهار مرحله در این رزمایش شرکت کند.

وی افزود: در این راستا در هر یک از این چهار مرحله ۷۵۰ سبد معیشتی به کارگران شرکت و مردم نیازمند اهدا شد و امیدواریم ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.

 

 شهرام نوری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا در این مراسم اظهار کرد: ما با همکاری شرکت نکا چوب و مشارکت مدیران عامل شرکت‌ها و مسؤولان مراکز تولیدی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در راستای کمک به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و به‌خصوص کارگرانی که در بیماری کرونا دچار مشکل شدند، کردیم.

 یکی از کارهای دیگر بسیج کارگری بحث شیفت ایثار است که توسط پایگاه‌های بسیج کارگری در سراسر استان با همکاری بسیجیان به عنوان کمک به مجموعه‌ها و  مراکز تولیدی در قالب گروه‌های جهادی فعال شد، است.

نظر جدید
0%