En
منو دسترسی

تقدیر و تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مدیرعامل شرکت نکا چوب

1399/07/30 در ساعت 12:00:00

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اهدا لوح تقدیر از ...

تقدیر و تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مدیرعامل شرکت نکا چوب

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اهدا لوح تقدیر از مهندس سعید نوری مدیرعامل شرکت نکاچوب بابت فعالیت های انجام شده در راستای کمک های مومنانه به آسیب دیدگان بحران کرونا و تامین نیازمندیهای درمانی مبتلایان به این بیماری تقدیر و تشکر کردند .

در متن پیام آمده است: بی گمان روح بلند، مناعت طبع و دستان پر محبت نشأت گرفته از تعالیم ارزشمند اسلامی و روح علوی و سماوی گذر از بحران ها را آسان تر و تداوم جریان زندگی سرافرازانه را در مصائب بهتر فراهم می سازد که شکل گیری مشارکت نیکو کارانه و اهتمام بی بدلیل همه اقشار مردم و نهاد های مختلف برای قطع زنجیره ارتباط کرونا ویروس و دستگیری و حمایت از آسیب دیدگان این بحران نمونه برجسته آن می باشد.

همیاری گسترده و بروز عواطف ناب انسانی در بحران کرونا ویروس ضمن تقویت همبستگی ملی و افزایش سرمایه اجتماعی توانایی فرهنگ اصیل اسلامی و عمق مهرورزی ایرانیان را در جهان به نمایش گذارد.

بر همین اساس لازم می دانیم تا از کمک های مومنانه و ارزنده جنابعالی به آسیب دیدگان بحران کرونا و تامین نیازمندیهای درمانی مبتلایان به این بیماری در استان صمیمانه قدردانی نماییم.

امیدوارم این توفیق که در سایه عنایت حضرت حق حاصل گردید مشمول پاداش بی حساب الهی گردد و همواره در راه خدمت بهتر به مردم علوی و ولایت مدار مازندران موفق و موید باشید.

محمد باقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری

احمد حسین زادگان-استاندار مازندران

نظر جدید
0%