بازرگانی
واحد بازرگانی
شرح وظایف معاونت بازرگانی
- مطالعه و شناسایی مشتریان بالقوه و گردآوری اطلاعات لازم با هدف تقسیم بندی بازار هدف و شناخت نیاز ها و خواسته های بخش های مختلف بازار
- برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر عملیات فروش و تجزیه و تحلیل و بهسازی فرایند فروش کالاها و خدمات
- هماهنگی و تعامل با سایر واحدهای شرکت به منظور اطلاع از ظرفیت های شرکت جهت توسعه فعالیت های بازاریابی، بهبود عملکرد و تدوین برنامه های کلان شرکت
- نظارت، کنترل و ارزیابی در انتخاب تامین کنندگان معتبر بمنظور تامین کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت بر اساس بودجه های مصوب، مقررات و آیین نامه های معاملات
- شناسایی و پایش مستقیم رقبای موجود در بازارهای صنعتی داخل کشور در جهت افزایش کیفیت محصولات و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار نسبت به سایر شرکت ها
- تحقیق، ارزیابی و رصد مداوم بازار به منظور شناخت رفتار و نیاز مشتریان و آگاهی نسبت به فرصت ها و تهدیدهای موجود در بازار