در آستانه روز ملی ارتباطات و روابطعمومی، نشست هماندیشی روابطعمومیهای بانک ملی ایران و هلدینگ آینده پویا، پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشتماه، با حضور مدیران روابطعمومی این مجموعهها و به میزبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اهواز برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری ضمن تبریک روز روابطعمومی به فعالان این حوزه، با تأکید بر اهمیت جایگاه روابطعمومی در ساختار سازمانی اظهار داشت: روابطعمومی، پیشانی سازمان است و نقش آن در اطلاعرسانی شفاف و بهموقع، حیاتی است. خود را عضوی از خانواده روابطعمومی میدانم و به نقش راهبردی آن باور دارم.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، از تلاشها و فعالیتهای مؤثر مدیران حوزه روابط عمومی در بانک ملی ایران و هلدینگ آینده پویا تقدیر کرد. وی با ارائه گزارشی از وضعیت تولید، برنامههای توسعهای و ظرفیتهای صنعت نیشکر، بر لزوم انسجام رسانهای و تقویت تعاملات بینسازمانی بهمنظور تحقق اهداف کلان توسعه تأکید نمود.
ولید آلبوناصر، مدیر روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ضمن تبریک روز روابطعمومی و با اشاره به حمایتهای مستمر و نگاه حرفهای مدیرعامل شرکت به حوزه ارتباطات و روابطعمومی افزود: در سالهای اخیر، روابطعمومی این مجموعه صنعتی از پشتیبانی بیدریغ و حمایت همهجانبه مدیرعامل برخوردار بوده است؛ حمایتی که برخاسته از درک عمیق مأموریتهای ارتباطی و باور به نقش بنیادین این حوزه در توسعه سازمانی است.
تولید و انتشار بیش از ۱۰ هزار محتوای رسانهای در یک سال اخیر
در ادامه، مهدی ضرغامی، مدیر روابطعمومی و اطلاعرسانی هلدینگ آینده پویا، با تبریک روز روابطعمومی، از میزبانی گرم و حرفهای شرکت توسعه نیشکر قدردانی کرد و با ابلاغ تبریک جناب دکتر زارعی ریاست هیات مدیره هلدینگ آینده پویا به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، گفت: حمایت، هدایت و نظارتهای ریاست هیات مدیره هلدینگ آینده پویا از روابط عمومی هلدینگ و نگاه حرفهای ایشان به این مقوله، بسترساز حرکت رو به رشد و موفق در این عرصه بوده است.
وی اظهار کرد: در یک سال اخیر، مجموع محتوای خبری، تحلیلی و رسانهای روابطعمومی هلدینگ آینده پویا و شرکتهای تابعه، که در رسانههای مکتوب، مجازی و سکوهای داخلی و خارجی تولید و بازنشر شده است، بیش از ۱۰ هزار عنوان است که بخشی از آن به معرفی ظرفیتهای صنعت نیشکر اختصاص داشته است.
ضرغامی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: انعکاس فعالیتها و اقدامات شرکتها در راستای شعار سال، جزو تکالیف قطعی روابط عمومیهای حساسیت و پیگیری اخبار و محتوای تولید شده در رسانهها از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی به آغاز طراحی سیستم ارزشیابی روابط عمومیهای شرکتهای تابعه در هلدینگ اشاره کرد و افزود: حساسیت و پیگیری اخبار و محتوای تولید شده در رسانهها از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین واکنش واحد و ایجاد سینرژی در راستای موضوعات و موارد مختلف در حوزههای خبری و اطلاعرسانی از مهمترین مواردی است که مدیران روابط عمومی شرکتها باید مدنظر قرار دهند.
مدیر روابطعمومی و اطلاعرسانی هلدینگ آینده پویا در بخش دیگر سخنان خود روابطعمومی را بهمثابه «پوست سازمان» و «دماسنج افکار عمومی» دانست و خواستار تداوم این جلسات مشترک در جهت همافزایی سازمانی شد.
درایت و آیندهنگری؛ رمز عبور از بحرانها
محسن رئیسی، مسئول شرکتها و استانهای روابط عمومی بانک ملی نیز در این نشست ضمن تقدیر از برگزاری نشست و همچنین تبریک روز روابطعمومی، گفت: خوشبختانه بسیاری از پیشبینیهایی که دکتر ناصری در حوزه تولید در یک سال و نیم گذشته مطرح کرده بودند، امروز محقق شده و این امر گواهی روشن بر درایت، آیندهنگری و کارآمدی ایشان است.
مسئول شرکتها و استانهای روابط عمومی بانک ملی، عملکرد موفق شرکت توسعه نیشکر در ثبت رکوردهای تولید بهویژه در حوزه تولید برق نیشکری را نمونهای بارز از برنامهریزی دقیق و عملیاتی دانست و گفت: این تولید برق نیشکری، نقش مؤثری در پایداری تولید و همچنین عبور از بحرانها ایفا کرده است.
رئیسی همچنین با تاکید بر سرمایهگذاری در تولید و واگذاری داراییهای غیرمولد افزود: یکی از موفقیتهای هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا، واگذاری بیش از 5 همت از سهام و شرکتهای تابعه در 2 سال گذشته بوده که این عملکرد و تلاش مدیران و کارکنان این هلدینگ جای تشکر و قدردانی دارد.
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی؛ میزبان تورهای خبری و بازدید مدیران برتر روابط عمومی شرکتهای تابعه هلدینگ آینده پویا
شرکت "توسعه نیشکر و صنایع جانبی" جدیدترین مقصد تور خبری هلدینگ آینده پویا اما این بار برای مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه بود. این تور رسانهای با حضور مدیران روابط عمومی بانک ملی و هلدینگ آینده پویا برگزار شد.
مدیران روابط عمومی در جریان بازدید از شرکت خمیرمایه و الکل رازی و همچنین کشت و صنعتهای دعبل خزاعی و حکیم فارابی، از نزدیک با روند فعالیتهای این مجموعهها آشنا شدند و در جریان آخرین دستاوردها قرار گرفتند.
نشستها و تورهای رسانهای با هدف پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در راستای "جهاد تبیین" و همچنین تاکیدات بانک ملی ایران در جهت آشنایی هر چه بیشتر اهالی رسانه و مدیران مرتبط برگزار میگردد.